karalamalar

NEDEN BENİ BU HALE GETİRDİNİZ ?

18:12:00Forcalife


Gölgemde ölen birçok insanın acıları, hepsi teker teker işlemiş içime . Her asılıp ölen insanda kimi masum, kimi suçlu her seferinde biraz daha kuruyup çürüyorum, dallarım dayanmıyor artık. Ölenlerin kanlarıyla besleniyorum, kan kusuyorum etrafa. Neden insanlar benden nefret ediyor ? Yıllar önce ben yemyeşil bir ağaçtım, şimdi ölülerle anılan kurumaya yüz tutmuş bir ağaç.
Yanımda geçen insanlar bana bakıyor kimi korkarak, kimi nefretle. Ben onlara ne yaptım ? Beni sizler bu hale getirdiniz. Ben size meyve verirken, siz beni dar ağacınız yaptınız.
Benim suçum neydi ? NEDEN BENİ BU HALE GETİRDİNİZ?

Zamanında çiçeklerle, böceklerle, hayvanlarla konuşurken şimdi gölgemde ölen insanların ruhlarıyla konuşuyorum. Bana bolca hikayeler anlatıyorlar dayanamıyorum artık her ölen masumlar, çocuklar için ağlamaktan susuz kaldım kuruyorum. NEDEN BENİ BU HALE GETİRDİNİZ ?


Benzer Yazılar

0 yorum

Radyo // Bazen yayındayız

Blog Sözlük!!!

blog sözlük

İletİşİm Formu