Alıntılar

ÇAMURUNU SİL !

19:40:00Forcalife


gece, 4:25
taksiden indim
siyah bir sokak köpeği koşturarak yanıma geldi

sevdim, konuştum, gitmedi
peşime takıldı, inat etti, gitmedi

gidecek yeri olmayanlar hiçbir yerden gidemiyor

anlamayanlar hiç anlamıyor

biz bize yetirmeye çalışıyoruz hayatı

su kaplarına sigara söndürenlerin arasında azıcık kaldık

önümde yürürken sessizce, apartmana giriyorum sessizce

o gitmiyor,
sokak kapısının önünde uyuyor

biri kovana kadar, soğuk zeminde o sıcak yeri arayacak şimdi

koridorda duramıyorum, evden çıkıyorum, ev soğuk.
yanına gidiyorum, dışarısı daha da…

beni görünce kuyruğunu sallıyor, çok mutlu sallıyor
gözlerini gözlerime bağlayarak.

bazen bir çift göz ne çok şey anlatıyor

geleceğimi hiç beklemiyormuş, hep birini bekliyormuş gibi

yanına oturuyorum, yorgun ellerimle kafasını seviyorum.
içli, kırık, kabullenmiş bir derin nefes alıyor

nefesini verirken; kulağına, çok güzel bir hayatın olsun, diyorum

ne zaman bir köpeğin kulağına çok güzel bir hayatın
olacak desem, hayatın çamuru hemen yüzüme vuruyor

arkanda bıraktıkların senin yerine mutlu uyansın bu sabah tanrım

sen onlar uyuyana kadar uyuma

çamurunu sil!



yazı - yönetmen: kemal hamamcıoğlu

performans: ozan dolunay

music: watermarks by blue dot sessions 

Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Sanıyorum yazmaya yeni başladınız.Yolunuz açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden de yazıyordum bazı sebeplerden dolayı ara vermek zorunda kalmıştım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Etkileyici blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz,

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir hayatın olsun :)

    YanıtlaSil

Radyo // Bazen yayındayız

Blog Sözlük!!!

blog sözlük

İletİşİm Formu